Åbningstider

REFERENCER  
Tendenser er vigtige for at gøre det helt rigtige indkøb som erhvervskunde. Erhvervskunder skal enten have hjælp eller investere tid i et godt forarbejde når der skal indkøbes interiør
MORE OFFICE DESIGN vil besvare indkommende forespørgsler via telefon, mail og hjemmesiden når muligt.

MORE OFFICE DESIGN har lukket på telefonerne i ugerne 30 og 31, i denne periode besvares mail når muligt.

I perioder med helligdage og andre dage hvor vi har lukket, bliver mail samt andre henvendelser besvaret i åbningstiden som anført herunder.

MORE OFFICE DESIGN har lukket hen over juleferien fra den 23. december 2021 - 3. januar 2022.

MORE OFFICE DESIGN vil besvare indkommende forespørgsler via telefon, mail og hjemmesiden når muligt.

En god ide, er at sende en mail på Info@furnbyox.dk, så vil vi komme tilbage med svar hurtigst muligt.

Der kan ikke forventes svar i perioden samme dag, og slet ikke på de dage, hvor vi har lukket, men vi sender svar dog hurtigst muligt.

Skulle forespørgslen være vedr. fragt kan i ikke forvente svar samme dag, og slet ikke på dage, hvor vi har lukket, da fragtselskabene også i feriperoden har mindre aktiviteter hen over samme de perioder.

Se mere under kontakt.

Normal telefontider.

MANDAG 10:00 - 16.00

TIRSDAG 10:00 - 16.00

ONSDAG 10:00 - 16.00

TORSDAG 10:00 - 16.00

FREDAG 10:00 - 13.00

For yderlige info kan der rettes henvendelse til info@furnbyox.dk