Reklamation

Alle spørgsmål vedrørende reklamation og henvendelser skal sendes til reklamation@furnbyox.dk

 

Reklamation skal ske senest 48 timer efter modtagelse af varen. 
 

Du vil herefter modtage en bekræftelse af den tilsendte reklamation via mail.

 

Modtager du den ikke!, så send den igen, alternativt send din reklamation via vores info mail istedet.

 

Gem din kvittering!

 

Vi kan ikke håndtere reklamationer der ikke når frem i vores info mail, eller i vores reklamationsmail for sent i fohold til vores handelsbetingelser, da hvis det er vedr. skader via fragt og i forhold til 3. part i dette tilfælde fragtselskaberne, skal der rekalmeres i tide!


Hvis du har modtaget en vare som du vil lave en reklamation på, bedes du sende os en mail med følgende oplysninger:

- Ordrenummer
- Ordredato
- Kundeoplysninger (navn, adresse, postnummer, by)
- Beskrivelse af problemet
- Vedhæft billeder af produktet i mailen

Når vi har modtaget din reklamation vil vi behandle den hurtigst muligt og hjælpe så godt vi kan. Vi vurdere ud fra beskrivelse af problemet og billeder om reklamationen er baseret på produktionsfejl eller evt. almindelig slidtage. Vi vil besvare mailen ud fra de oplysninger vi har modtaget hvis disse er tilstrækkelige, ellers oplyser vi nærmere om vi har brug for flere oplysninger om reklamationen i form af beskrivelse eller billeder.